سوالات متداول
به راحتی محصول مورد نظر را انتخاب کرده، به سبد خرید اضافه کنید و مراحل پرداخت را طی کنید. هرگونه سوالی داشته باشید پشتیبانی ماناخط در خدمت شماست. متاسفانه در حال حاضر امکان اینکه فروش قسطی داشته باشیم وجود ندارد.
روش ارسال سفارشات بستگی به مقصد تعیین می شود. به طور کلی برای تمام نقاط کشور روش ارسال با پست پیشتاز تعریف شده است. برای مراکز استان ها (بغیر از سیستان و بلوچستان، کرمان و هرمزگان) روش ارسال با پست ویژه نیز تعریف شده که سریع تر از پست پیشتاز است. برای داخل شهر تهران علاوه بر دو روش قبلی ارسال با پیک نیز انجام می شود.
زمان تحویل سفارشات بستگی به مقصد و روش ارسال انتخابی توسط شما دارد. اما به طور میانگین سفارشات ارسال شده با پست پیشتاز بین ۵ تا ۷ روز کاری، سفارشات ارسال شده با پست ویژه بین ۳ تا ۵ روز کاری و سفارشات ارسال شده با پیک در روزی که طی هماهنگی با خریدار مشخص می شود، به دست خریدار خواهد رسید.
هزینه ارسال جدای از هزینه خود سفارشات بوده و در هنگام ثبت سفارش همراه با هزینه سفارشات دریافت می شود. البته در ارسال با پیک موتوری که در تهران قابل انجام است، هزینه ارسال در مقصد توسط خریدار پرداخت می شود. در ارسال های پستی هزینه در مبدا توسط ماناخط، به نیابت از شما پرداخت شده و در مقصد شما تنها کالا را تحویل خواهید گرفت.
پرداخت ها تنها از طریق درگاه های اینترنتی بانکی انجام می شود.
بله، در ماناخط بیشترین دغدغه ما ارائه محصول با کیفیت است. به همین منظور تضمین می کنیم محصولات اصالت داشته و کیفیتی مطابق توضیحات هر محصول می باشند.
در این زمینه ماناخط کاملا تابع قوانین کشور است. بازگرداندن کالا به دو صورت می تواند باشد.
حالت اول آن است که کالا سالم بوده اما به هر دلیلی مد نظر شما نیست. در این حالت شما تا ۷ روز می توانید به ماناخط درخواست مرجوع کردن کالا را بدهید. بدیهی است کالا باید سالم، استفاده نشده و در شرایط اولیه به دست ما برسد. هرگونه آسیب احتمالی در فرایند مرجوع کردن کالا بر عهده شما خواهد بود.
حالت دوم به این صورت است که کالا در فرایند ارسال برای شما آسیب دیده و یا مشکل داشته باشد. در این صورت نیز کافی است تا ۷ روز به ماناخط اطلاع دهید. کالا مرجوع خواهد شد و تمام هزینه های ارسال نیز بر عهده ماناخط خواهد بود. لازم به ذکر است که کالا باید در همان شرایطی که تحویل می گیرید برای ما ارسال شود.
ما در ماناخط یکی از وظایفمان را راهنمایی عزیزان می دانیم. این وظیفه ارتباطی به خرید کردن یا نکردن شما ندارد. هرگونه سوال و یا ابهامی راجع به موضوعات مربوط به خوشنویسی داشته باشید، کارشناسان ماناخط همراه شما هستند و تا رفع تمام ابهامات شما را همراهی خواهند کرد.
ما در ماناخط یکی از وظایفمان را راهنمایی عزیزان می دانیم. این وظیفه ارتباطی به خرید کردن یا نکردن شما ندارد. هرگونه سوال و یا ابهامی راجع به موضوعات مربوط به خوشنویسی داشته باشید، کارشناسان ماناخط همراه شما هستند و تا رفع تمام ابهامات شما را همراهی خواهند کرد.
بله، در ماناخط علاوه بر خرده فروشی، پاسخگوی سفارشات عمده خوشنویسان نیز هستیم. کافی است با پشتیبانی ماناخط تماس بگیرید.
بله، معمولا ما سفارشات خاص و شخصی سازی شده را قبول نمی کنیم. اما بهتر است راجع به این مساله با پشتیبانی ماناخط در ارتباط باشید.
محصولات خوشنویسی کیفیت های مختلفی دارند. به طور مثال قلمتراش در ماناخط در سه کیفیت هنرجویی، نیمه حرفه ای و حرفه ای به فروش می رسد. در واقع ما در ماناخط کیفیت های مختلفی از محصولات را داریم اما در توضیحات محصولات به طور کامل شرایط کیفیت و کاربرد محصول را توضیح داده ایم. تعهد ما این است که کیفیت محصولات منطبق با توضیحات محصول باشد. برای اطلاع بیشتر راجع به کیفیت محصولات می توانید با پشتیبانی ماناخط در ارتباط باشید.
بله، بدون شک. راهنمایی و مشاوره راجع به محصولات وظیفه ماست. در ماناخط سعی می کنیم ابتدا متوجه شویم نیاز و خواسته شما چیست و سپس محصولی که مطابق خواسته شماست پیشنهاد می کنیم. برای مشاوره راجع به محصول کافیست با پشتیبانی ماناخط در ارتباط باشید.
بله، به طور منظم هر هفته ۶ محصول در تخفیف ویژه قرار می گیرند. علاوه بر تخفیفات هفتگی در مناسبات خاص نیز جشنواره های تخفیف داریم.
لوازم خوشنویسی ماهیت سنتی دارند. به همین جهت در نگهداری از لوازم خوشنویسی باید دقت بسیاری داشته باشید. در مجلات ماناخط و همچنین توضیح هر محصول سعی کرده این شرایط نگهداری محصولات را توضیح دهیم.
ا در ماناخط سعی می کنیم تمام محصولات جدید بازار خوشنویسی را موجود کنیم. با دنبال کردن ما در شبکههای اجتماعی و عضویت در خبرنامه ماناخط، از آخرین محصولات مطلع خواهید شد.
پشتیبانی ماناخط از طریق تماس تلفنی و یا ارسال پیام در پیامرسان های تلگرام، واتساپ، اینستراگم، ایتا، بله و … مقدور است. شماره تماس پشتیبانی ماناخط : ۰۹۰۲۶۰۷۵۶۶۶ (صادقی)